Septembrie 2014. Lego a devenit cel mai mare producător de jucării după venituri şi i-a întrecut pe producătorii păpuşilor Barbie la limită, cu numai 20 de milioane de dolari. În primele 6 luni ale anului 2014, Lego a vândut jucării în valoare de două miliarde de dolari, cu 11% mai mult decât în prima jumătate a lui 2013.
Războiul cu Mattel (producătorii lui Barbie) a fost câştigat la proba de marketing. Vânzările Lego au fost susţinute de succesul filmului „Marea aventură Lego” şi de cântece devenite foarte populare printre copii. În special în China. Acolo Lego a crescut cu 50% în numai 6 luni. Timp în care Mattel scoate în disperare modele de barbie pe bandă rulantă şi tot degeaba.
Războiul cu Mattel (producătorii lui Barbie) a fost câştigat la proba de marketing. Vânzările Lego au fost susţinute de succesul filmului „Marea aventură Lego” şi de cântece devenite foarte populare printre copii. În special în China. Acolo Lego a crescut cu 50% în numai 6 luni. Timp în care Mattel scoate în disperare modele de barbie pe bandă rulantă şi tot degeaba.
Înainte de a înregistra cele mai mari venituri printre producătorii de jucării, Lego era oricum cel mai profitabil din lume. Din plastic în valoare de numai un dolar, face jucării pe care le vinde cu 75 de dolari. În prima jumătate a anului a rămas cu un profit net de jumătate de miliard de dolari.
Sursa: DIGI 24
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu