Legile Internetului

E mai bine să cumperi online.
Legile Internetului
Banii înapoi sau schimbarea produsului în termen de 30 de zile.
Conform OG 130/2000, cumpărătorul poate returna orice produs în 10 zile (cu excepția cazurilor de la Art. 10) doar atunci când este vorba de cumpărături online. În acest caz vânzătorul este obligat să-i returneze banii în maxim 30 de zile.

joi, 20 noiembrie 2014

Black Friday la Flanco

http://bit.ly/1tioFv0

Pregateste-te de Black Friday.
Nu uita sa-ti faci cont din timp si sa ramai online. Inarmeaza-te cu rabdare.

Black Friday la Flanco.ro in perioada 21 noiembrie
Reduceri la diferite categorii

Magazinul online Flanco.ro își propune să ofere clienților săi mai mult decât tehnologie - o experiență de a cumpăra unică, transformată într-un adevărat eveniment dedicat tehnologiilor care ne fac viața mai ușoară.

A cumpăra înseamnă pentru fiecare client bucuria de a intra în magazinul nostru online, de a întâlni o atmosferă prietenoasă, de a primi consilierea de care are nevoie și de a profita de cele mai bune oferte din piață.

Categorii de produse disponibile in magazinul online Flanco.ro
    Copii & Jucarii
    IT & Mobile
    Pentru acasa

    Foto, Video & Optica
    Carti, Muzica & Filme
    Ingrijire Personala & Sanatate

    Pentru Birou
    Auto, Moto si Scutere
    Articole Sportive

Fa-ti cont si ramai online. Inarmeaza-te cu rabdare.


http://bit.ly/1tioFv0


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Make money. Have fun.

http://www.managerleague.com/index.pl?ref=427192

http://www.goaltycoon.com/bestfootballgame/onimushacs

http://www.marketglory.com/strategygame/onimushacs

https://www.linkbucks.com/referral/584755
Linkbucks is easy to use. Just create a paying link, paste the code on your website, and watch the money add up as people click on your links.
The leader in social marketing. Make money for sharing your links. Absolutely free to join. Payments made instantly. Sing-up.
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | free samples without surveys